Arkadaslar merhaba
36+2 haftalik gebeyim 2 gun once doktor kontrolumde bebegimin beynindeki genislikten kaynakli omurilik sivisi artisi var dedi ve orani 20 mm olarak soyledi
Ileride sorunlara yol acabilecek durumda dedi ozur ws gbi
Ve ben bunca zaman tum kontrollerimi tum testlerimi yaptirmama ragmen suan boyle biseyle karsilastim
Perinatoloji bolumu ile gorusup muayene oldugumda oran 14.9 cikti enfeksiyondan suphelenildi tkrr takibini yapicaklar
Aranizda ayni haftalarda bu sorunlari yasamis veya yasamakta olan bilgisi tecrubesi olan varmi?
2 gundur kendimizde degiliz lutfen yardimci olun
Bu durum bebegimi nasil etkiler…