[silindi] Kizlar 15 haftalık gebeyim. Akşamdan beri avuclarimin içi ayak bileklerim çok kaşınıyor 🥺🥺 gebelikle alakası olabilir mi ? Başına gelen var mi
Kksll [silindi] doktorunuza mutlaka söyleyin hamilelikte karaciğer enzimleri den kaynaklanan bir durum olabilir ben yaşamıştım acilen bir test istediler benim çok şükür normal çıkmıştı
[silindi] Denizyildizii hayır sadece el ve ayak bileklerim çok fena kaşınıyor. Duş aldım şimdi kolonya sürdüm bakalım inşallah ise yarar 😳🥺🥺