esratalha evet ilk doğumumda hamdolsun çok çok güzel geçti sürecim..Özelde yaptım..Suyum gelince yatışım yapıldı kendi sancılarımı bekledim ama hafif hafif gelince suni sancı verildi..Plates topuyla yürüyüşle acilmam 4-5 cm olunca sancilarda sıklaşınca sıcak suyun altında belime masaj yaptırdım..sicak su çok çok kolaylaştırdı.. Açılmam birden 8 cm oldu ..8 cm olunca hemen doğuma aldılar..Doğuma girmemle çıkmam bir oldu diyebilirim.. Bebeğin kafası çıktıktan sonra gerisi çok kolay çıkıyor Allah’ın izniyle :) 2-3 dikis atıldı..Çıkmasıyla tüm sancıların bitmesi bir ..Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin insaAllah..Güzel pozitif düşünürseniz öyle de olur