Benim 32 haftamda iş yapıp kendimi yorduğum için çok kasılmam vardı artık korkup gittim nst normal çıktı ama ultrasonda bebek aşşa inmiş çatı muayenesi yapalım açılma varmı bakalım dedi aslında hiç istemesemde korkarak yaptırdım sonuçta açılma olsa ve bakılmadan eve gitsem daha kötü olacak belki açılma yoktu şükür şuan 34, hafta bitecek iyiz bende hiç kanama vs olmadı hemşire akıntı tarzı leke gelebilir endişe etme çok kanama gelirse hemen gel dedi ama leke bile gelmedi Allahtan