Pnrpnr
Bizim de sevgiliyken hayalimiz hep Yagmur ismini koymakti. Sonra Asya ismi hosumuza gitti. Bi süre Asya olsun dedik.
Sonra Yagmur'a haksizlik ediyormusuz gibi geldi. Ve sonunda hayalimiz olan Yagmur ismine karar verdik.
Bence sizde hayalinizden vazgecmeyin 🙏
Eylül olmali bence 💕👍