mlkkk Kızlar bebeğim 3saattir kesintisiz tekmeliyor içerde bişeyler yapıyor maşallah deyim hiç hareket etmemesinden iyi ama hem artık rahatsız olmaya başladım hemde tedirgin oluyorum neden bu kadar süre harekat eder 🙄
birprensesvebirprensannesi mlkkk Hareket etmesi çok iyi bir durum bizimde aynı hep bir içerde inşaat halinde çok şükür 🙏
Munisee mlkkk 31 haftadayim dun basima gsldi yarim saatten fazla sabit tekme atti hickirik degldi bldgmz tekmeydi enteresandi gercekten yarn kontrolum var sorucm
Nur_tanem mlkkk demekki annesi baya kalorili birşeyler yedi ki bebesi de o kalori yakma derdine düşmüş annesi 🤣başka açıklaması olamaz fit seviyo anlaşılan 🙊
mlkkk birprensesvebirprensannesi ilk kez bu kadar süre hiç durmadı canım diğer günlerden farklı olunca bi korktum bi sıkıntısı mı var içerde diye😅
birprensesvebirprensannesi mlkkk Yok canım ne olacak canı sıkılmış konuşun benle diyor 🤭 Merak etme hareket iyi bir durum 🙏
mlkkk Sumeyye15_3 bebek büyüdükçe hareketleri biraz sert oluyor ama hareket etmemesinden daha daha iyi tabi ki 🙏🏻😊
Sumeyye15_3 mlkkk bence de. Benim bebeğim sessiz ortamlarda hareket ediyor. Gün içinde az denecek kadar az. Akşam 10dan sonra harrketleniyor🤭
mlkkk Munisee sabit olsa yine neyse canımda ayakları sağ kaburgamın altında poposu sırtı sol tarafımda bi oram çekişiyor bi öbür tarafım bide tekme atınca bi anda kalıyorum allahtan şuan bi uslandı gibi 😊
mlkkk Nur_tanem öyle olsa hemen her günümüz kesintisiz içerde at koşturur gibi geçerdi canım boğaz konusunda maşallahım var😅bebek oksijene doyunca hareketleniyormuş öyle yazıyor internette bugün sabahtan beri ayaktaydım doğa yürüyüşü filan yaptım galiba oksijen kafa yaptı bebede 😅
Nur_tanem mlkkk 🤣🤣😍😍yirimm yaa yarasın en güzelleri onların olsun bizim hava değişikliği iki aydır ananeyi goremiyorduk bugün buluştuk yavrum o bile mutlu oldu diyorum ayrı kıpırdıyo her haltı biliyorlar 😍😍
Bebis1 mlkkk ya biz de 20+3 şeyiz daha ben de bugün resmen tekmelerini hissediyorum artık kızımın hatta sanki karnımın üstünden görünüyor tekmeleyince normal mi bilmiyorum ama muhteşem bişey onu biliyorum 🤗🤗🤗
Esel mlkkk 33 haftada benimde öyle oldu şuan 35 haftaligiz sakin.dogum pozisyonu alıyor canım o haftalarda o yüzden olabilir.
Gamseee mlkkk bende 25+5 haftalık hamileyim bu hafta nerdeyse hiç hareket etmedi bende tedirgin oluyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyor huzursuzum çok bırakın etsin daha iyidir emin olun 😥
mlkkk Gamseee o hareket ediyordur canım da sırtı dönüktür yada pozisyonu değişmiştir net hissetmiyordur😊