Furkan35 Arkadaşlar dün göbeğimin sağına yaptım iğnemi bugün sol taraf günümdü fakat bebeğim solda toplandı çok sertti 35+0 ız. Bir sıkıntı olur mu? Bugüne kadar sağ sol dönüşümlü yaptığım için endişelendim
maat Furkan35 2-3 gin bir taraftan yapabilirsin ki,farketmez yani. Benim bir tarafım sertleşince 2-3 gün aynı taraftan yapıyorum