babyandmommy Kızlar marka konusunda çok kararsızım, kullanıp memnun kaldığınız elektrikli göğüs pompası var mı?
BegumIscanTunc babyandmommy lansinoh manuel aldım eğer çok zorlanırsam elektrikli alırım diye düşündüm
Sulekrtk babyandmommy Ben yarim saat önce trendyoldan kiwi marka aldim 135 tl ye düşmüş elektrikli yorumlar çok iyiydi bakarsanız 🙂
matelove Ben mochi aldım etrafımda kullananlar çok memnun kaldılar bende aldım inşallah doğumdan sonra kullanacağım. Elektrikliler gibi acıtmıyormuş
Ipeknur Bende mochi aldım göğüste oluşan yaralara da iyi geliyormuş canım 😊 kullanmak nasip olmadı ama kullanan herkes çok memnun
mummy_mom babyandmommy mochi aldim ben de.otomatik degil ama eller serbest moduyla manuelden farkli otomatige yakin bi urun
matelove babyandmommy valla eller serbest şekilde sağım yapıyormuş. Sen sol memeni emzirirken sağ memene mochiyi takıp tutmana gerek kalmadan sağıyormuş ve kullananlar elektrikliye göre sütü daha çok arttırdığını söylüyorlar. Benim ablam lansinohun elektriklisini kullandı hatırlıyorum o hep tutardı ve bi süre sonrada kol dayanmıyor ona mochide beni cezbeden ellerin serbest olması ☺️