Enfalcik Kızlar aranızda bu zamanlarda doğum olan oldu mu sizce erken mi hafif sancılarım var eğer doğum olursa erken doğum mu oluyor acaba
Azizecakir Enfalcik 37 hafta öncesi prematüre sayılıyor ama çok büyük sorunlar olucağını zannetmiyorum
almilaumay12 Enfalcik Doktorunuza danışın geciktirmeye calisacaklardir çünkü 37 hafta öncesi erken dogum olarak geciyor demişti doktorum ilk gebeligimde.36+ 2 de sancim vardi durdurdular 37+3 de dogum yapmıştım.
Mervex Enfalcik 36+6 da dogum yaptim hic bir sıkıntı yasamadik kuveze de girmedi bebegin genel durumu kilosu gidisati iyise bir sıkıntı yasamayacaginizi düşünüyorum
Alyaesmaa Enfalcik Sizinki pek erken doğum sayılmıyor 37 olcaksınız 2 gün sonra 37den önce doğanlar prematüre sayılıyormuş ben 35+2de 2165 gram dogum yaptım. Bebeğinizin kilosu iyiyse sıkıntı olmaz diye biliyorum
Bilgeada Mervex Kaç kilo doğdu bebeğiniz bende yarın doğum yapacagim Allah’ım izniyle 37+0 ikiz gebelik inslah bizde bı sıkıntı yaşamayız
Zehraaa98 Bilgeada ikiz olup 37.haftaya kadar gelmenız bence cok com iyi bı durum genelde maalesef 34 de falan alıyorlar
Mervex Bilgeada 2800 dogdu ay cok gec yanitlamisim muhtemelen dogumunuz olmustur kusura bakmayin siz nasilsiniz ikizleriniz nasil gecmis olsun
Dua35 Alyaesmaa merhaba hayırlı olsun bebeğiniz 🌸🙏🏻Küvoze girdi mi acaba nasıl oldu süreciniz ,35+4 üz benim de erken doğum riskim var 5 gün hastanede yattım şuan evdeyim heran gelebilir dedi doktorum
Dua35 Eceee7 merhaba hayırlı olsun bebeğiniz 🌸🙏🏻Neden küvoze alındı acaba ?bende 35+4 üm erken doğum riskim var ciğer geliştirici yapıldı heran olabilir doğum dedi doktorum
Bilgeada Zehraaa98 Evet çok şükür iyi geldik inslah doğum sonrası da iyi olur ama işte insan tedirgin oluyor
celikbebeklerr Enfalcik yok canim kuzenim 36+4te dogurmustu simdi 2 yasinda kizi nurtopu gibi, hastane 37 hafta diye yazmisti kayitlara o zaman. Ben de yarin 36+5 olcam da dogursam diye bekliyom😄
Alyaesmaa Dua35 Tesekkur ederım🥰 Evet 3gece kaldı sadece oda sarılık olduğu için. Sonra eve geldi çok şükür. Sizinde inşallah zamanında doğar ne kadar geç o kadar iyidir🥰
Eceee7 Dua35 sagolun solunumunda sıkıntı vardı maalesef antibiyotik verdiler bi hafta bi gun entube oldu cok şükür şimdi iyi biraz minnacik ama zamanla buyur inşallah
Emine-Kaya Enfalcik Enfalcik Allah’ın izni ile bişey olmaz ben küçük oğlumu 36+6 da sezeyan oldum 3450 doğdu Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Dua35 Eceee7 büyür tabi sağlıklı olsunda 🙏🏻😍maşaALLAH ,benim kızımda minik geriden geliyor ve heran doğabilir
tgba22 Benm arkadasım da 36 + da dogurdu hiç küveze falan da girmedi erken oldugundan bile haberi yok
Mumyy Enfalcik tam olarak 36+5te doğurdum ilk evladımı hiçbir sorun yaşamadık kuveze falan da girmedi korkmayın inşaallah artık doğsa da sorun olmaz