Esila70 Kizlar bu ay 1 mayista ader olmam gerekliydi olmadim kimyasalmis suan tarlusal kullaniyorum adet sokturucu bidahaki aya kaldi gebelik plani adet baslayip bitsin direk folik asit ve corasptine basliycam sizce napabilirim
Ayss1234 Esila70 bence en iyi yapabileceğiniz şey stresten uzak durmak akışına bırakmak , insAlllah tez zamanda güzel haberler alın 🌸
AESahin Esila70 benim kimyasal gebelik oldu adet kanaması ile sonlandı gebelik bır defa adet gördüm diğer ay hamileydim çok ialc kullanmakta iyi değil aslında ben kendi halien bırakmıştım
Demetb Esila70 saçma sapan kürler yapmayın ,ilaçlarınıza devam edin,eninde sonunda gebe kalcagınıza inanın bitti gitti 😌
Ayss1234 Esila70 Stres gebeliği çok etkiliyor zaten etrafında çok var stres yapıp gebe kalamayip stresi bıraktıktan sonra güzel haberler alan ☺️
Esila70 SusamTanecigi hayir canim doktorum kullan dedi hamile kalmayi yuzde 35 kollaylastiriyormus omdan
Esila70 Demetb kür degil canim sacmada degil doktorumla birlikte haraketteyiz doktorum kimyasal sokulsun diye tarlusal verdi adet olduktan sonrada corasprin ve folik kullanalim dedi
Demetb Esila70 hayır smdi sogan kürü, ıhlamur kürü yap daha kolay hamile kalırsın diyenler olur diye, siz yapmayın doktorun dediklerini yapın yeter demek istedim 😌