Melisdem Kızlar ciğer geliştirici iğne 1 defamı oluyor 2 defamı . 37. Haftamın içinde bende olucamda . Bir de ücreti nedir ?
momsboys Melisdem 37. hafta bebek zaten anne karnında ciğer gelişimini tamamlamıs oluyor neden olacaksınız ki?
[silindi] Melisdem ben 36da vuruldum ilk bebegimde çünkü zayifti heran gelebilir gbi de olduğu için riske atmadi doktor ama sizin gelişimi de iyiymis bilemedim🤷🏻♀️
Fatmaadnz Melisdem bende vuruldum iğneyi iki doz bi gün diğer gün iki doz ama bende bebeğin karın çevresi ve ciğerleri geriden geliyor diye yaptırdım 🙏🏻 36 haftayım normalde bebek 34 hafta 12 TL gibi bi ücretti
Melisdem Suleasyaa bende bilmiyorum , ama iğneyi vurundukdan 7 gün sonra doğumu gerçekleştirelim dedi.
Suleasyaa Melisdem bunda bir yanlışlık var sanırım hiç böyle birsey duymadım acaba bebeğinizin gelişimi mi geriden geliyor. Siz 37 haftaliksiniz ama bebek 34 haftalık mi mesela gelişimi
momsboys Melisdem şaşırdım bende 36+6 yım hiç böyle bişey denmedi aksine 3 kilo olmus artık hiç bi sıkıntı yok bol bol yürü squat yap dedi
Melisdem Suleasyaa zararı olurmu diye korkuyorum açıkcası , eşimde yaptırmayalım diyor çok titiz o da bu konularda bakalım ne yapıcam
Suleasyaa Allah Allah birde gelişimi ilerde ise hiç gerek yok ilaca .36 haftalık bile doğum yapsanız yapmamaları gerekir .Gelişimine gire yaparlar ilacı. Bende sağlık calisaniyim o yüzden bir sebep bulamadım ilaç yapmalarina
Cordymordy 36+4 teyiz, bugün vuruldum ilk dozu. Daha doğrusu 4 kutu ilaç yazdı doktorum 2 sini bu sabah 2 sini yarın sabah yaptıracağım. İlaçlar eczaneden alınıyor sgklı olarak toplam 24 tl ödedik (celestone adı).