Edacevik Kızlar 15+5 im arada midemin altında pıt pıt biseyler hissediyorum bebeğim mi ooo anlayamıyorumm ilk hamileliğim😍😍😍😍
birprensesvebirprensannesi Edacevik Bence erken daha canım kendi damarının atmasını hissediyor olabilirsin🤷
Denizyildizii Edacevik midenin altında hissetmezsin kasıklarda hissedersin. Çünkü daha göbek deliğinin altında 😊
suscarparimm Edacevik O haftalarda imkansız mide altında hissetmeniz muhtemelen nabız atışıdır damarınızdaki 🌸
Fehime16 Edacevik bende öyleyim canım ya göbeğinin orda geçen uyuyorum gündüz bide pat pat nasıl ama bende acabami dedim doktora gidince sorucam bakalım🤣
Edacevik @Fehime16 evet mide altında dediğim göbek deliğinin oralar arkadaslar cok yukarda anladi☺️ Ben bebeğim olduğunu düsünüyorum cunku ultrasonda bakarken bile doktor cok hareketli ve normalden uzun boylu olduğunu söylemisti😂😂
duygu0693 Edacevik Bende 15+1′im dediğiniz yerde bende hissediyorum ☺️ Pıt pıt şeklinde tabii ki karnımdan görüşmüyor hissediyorum sadece bizim oğlanda çok hareketli maşallah 🧿 doktora sorduğumda olabilir zayıfsın dedi 😁
Fehime16 Edacevik ay benimkide öyle cebellesiyo ultrasonda 🤣 aman sağlıklı olsunlar insallah çok güzel seyleer🥰
Fehime16 duygu0693 pıt pıt mi bizim çocuk acimiyo patlatıyor resmen 🤣🤣 bende zayıfım oyuzden hissediyorum demekki 🤗
Edacevik @duygu0693 zayıflıkla alakalı mııııı o zaman benimki kesin yaa bende cok zayıfım cunku salı günü doktora gidicemmm sorarım bende🥰cok merak ettim