Nilda2017 Haftadayım ve hala isim yok eşimle anlaşamıyoruz kızımın adı nehir… ben uygar koymak isterdim ama o koyacak oğlanın adını . 😉
elisamnlannesym Nilda2017 çınarlar çok yaramaz olurlarmis 🤭😄😄😄 benim Göktuğ hep hoşuma gitmiştir oğlum olsaydı Göktuğ , Uraz, Aden , rüzgar bunlardan birini secerdim
Melihanyaln Nilda2017 Hemde nasıl büyük oğlum 3 yaşında ama çok olgun bı cocuk küçük olan yani çınar büyümüş de küçülmüş🤣🤣🤣🤣
AysApo Nilda2017 Benimde oglumun adı çınar simdi bir oglumuz daha olcak bizde daha yeni göktuğ ismini düsündük 😁
Nilda2017 Kubraglot adliye de en çok değiştirilen isimlerdenmiş o yüzden kafam karışık yok çok severim
Nilda2017 Melihanyaln 😂 2. Uslu olsun diye dua ediyorum bende uyusun yesin oh mis çınar ı soralım öğretmen arkadaşlara birde