Ylnzkus yarın adet günüm erken test yapıyorum bi kaç gundur pozitifi görüyorum. Ne kadar bekleyip doktora gitsem eğer varsa keseyi görürüm sevgili tecrübeli hamisler :))
Asil28 Ylnzkus 4-5 haftada kese görülüyor genelde benim 6+2 de kese görünmüştü. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏
AlyaEkmen_ Ylnzkus biz 5.hafta da gördük keseyi beta HCG 6970 lerdeydi 2bin üstünde kese gözüküyor genelde diyorlar ama ben garanti 1 hafta geçtikten sonra gittim 5.haftada kesemi 6 haftada kalp atışını duydum ❤️