Yeppudaa Engzlevlt bende ilk kizimda düştüm ama kardeşim beni tuttu hızımı düşürdü .çok şükür birşey olmadı .
birprensesvebirprensannesi Engzlevlt Canım doktora gitmende fayda var geçenlerde hamaktan düştüm öyle sert değildi ama 1 gün müşadeye alıyorlar düşme durumlarında
Gamzebrb Engzlevlt hamileliğimin ilk haftalarında düştüm hamile olduğumu hissediyodum yeni evlenmiştim fazla bilgimde yoktu o yüzden dikkat etmemiştim popomun üstüne çok kötü düştüm ve kanamam açıldı bebeğimi düşürdüm başlarda olduğu için düştü bence çok şükür şuan hamileyim dikkat ediyorum tabiki 😂
Mardin Engzlevlt ben bir buçuk aylık hamileydim annemin giriş kapısının basamaklarında kaydım ve düştüm tabi o zaman hamile olduğumu kimse bilmiyodu bişey diyemedim içimden dualar edip eve geldim o gece kanama falan olursa doktora gidicektim Allah’a şükür bişey olmadi ama kötü düşmüstum
Byzz Engzlevlt evet merdivenlerden düştüm 12 haftalıkken canımdan can gitti sanki nasıl bir üzüntü bebeğime birşey oldu diye rabbim onu korudu çok şükür 26 haftalık şuan Allah’ım bir daha yaşatmasın, düşmanıma dahi yaşatmasın o korkuyu 🙏
Nehirimmm06 Engzlevlt yok canım doktor bebeğin hareketlerini takip et dedi takip ettim iyiydi gitmedim ama ben gerçekten çok kötü düştüm ağladım hatta bişey olacak diye belki bi hafta da kalçamla belim ağrıdı :) ama çok şükür bebek iyiydi
Engzlevlt Nehirimmm06 bende çok ağladım insan kendi canını unutuyor resmen o iyi olsun yeter diyorsun 😌
Aslina Engzlevlt YouTube da kapan kocatepe hocanın bi videosu var orada hamilelikte düşme olayının çok olduğunu ama bebeğin amniyon sıvısı ile korunduğunu söylüyor. Rabbim onu korumuştur inş hareketlerinde sıkıntı yoksa rahat ol
Ebreva Engzlevlt geçen düştüm bende ya ama allahtan dizimin üzerine düştüm karnıma bisey olmadı ama eşofmanım falan yırtıldı dizim geçmedi hala iyi düşmüşüm baya