İki normal dogum yaptim boyle bişey basima gelmedi ilk defa hayatimda vajinada varis duyuyorum bu üçüncü hamileligim kilo da cok almadim doktir normal doğumu 1 yada 2 tane etkilemez ama son ayinda onemli cogalma durumuna gore karar verilir dedii dogumdan sonra geciyor mus ama tek üzüldüğüm çoğalırsa iki norm al doğumun arkasina niçin sezeryan olsun diyorum cok ayakta durup yorulunca benim şişiyor suan 2 tane kucuk ins dahaa fazla da olmaz