Duyguogunc Elffnur Banada doktorum yapmaya başla doğuma kadar bırakma dedi normal doğum düşündüğüm için kasları hazırlıyormuş YouTube’dan izleyerek hergün yapıyorum
Elffnur Duyguogunc evet normal doğuma cok faydası var gerçi ben sezeryan olucam ama yinede vucudum rahatlaması açısından bebek için ödem oluşmaması için hftada iki veya üç kere yapmaya calısıyorum
Lithops Haftada 2-3 kere yaptım. 10. Hafta gibi başladım. Çok halsizdim zorlanıyordum. 14-15 gibi rahatladım yapabildim.
Elffnur Lithops bende suan iyiym o yüzden hftada iki üç kere yapmaya çalışıyorum yaptktan sonra gerçektn rahatlyrm😊
Elffnur ElifB08 evet youtubede videoları var zaten günlük yapamasamda elimden geldğince yapmaya çalışıyorum
ElifB08 Elffnur amaç hareket etmek tabi, hiçbir şey yapamazsanız yarım saat hafif tempolu yürüyüşte olur