Sag kasığımda karnimin altinda cok siddetli batma ve agri oluyor biraz ayakta kalinca daha cok ama bazen daha sabah yataktan kalkmadan bike başlıyor. Ayaktaysam çömelip karnimi tutma hissi geliyor sanki bebegi tutamayacakmisim gbi hissediyorum böyle bir sey yasayan var mi sabah erkenden randevu aldm ama merak ediyorum😞