Aysun1990 bende devlette yaptırdım cihazları eski bebeğimin yüzünü filan göremedim ama 20 dkya yakın detaylıca baktı doktor . İlgisi güzeldi . Şok şükür bebeğimde bir sıkıntı yok . Ama özeller de daha net görüyorsunuz tabi haliyle daha fazla ilgileniyorlar ve ücret de yüksek oluyor . Benim şansıma uzun süreli inceledi baktı. Ama devletteki çoğu arkadaşım çok memnun kalmadı .