aslannaz21 Euk1709 surekli susuyodum elim ayagim sisti ayaklarda yanma karnim cok sisiyodu oyle suphelendik maalesef cikti
tazeanneolacam Ben şekerli bir şey yiyince kendimi çok kötü hissediyorum. Bu da bir belirti olabilir mi acaba ? 28.haftadayım kızlar
aslannaz21 Euk1709 oluyodu tabii likir likir su iciyoduk bardakla degil kucuk sulardan aldirmistim esime dikiyodm kafama