Ceylan55 Kızlar merhaba bişey soracağım adrtime on gün var sık idrara çıkıyorum bu aralar idrar enfeksiyonu değildir diye düşünüyorum mantar da değil sizce gebelik için çok erken değilmi bide hiç göğüs hassasiyetim yok ayaklarım üşüyor sık idar çıkıyorum
Adalina09 Ceylan55 Mantar değil enfeksiyon değil herşeyi kendin belirlemissin canım bunun dışında hamilelik belirtisi kaldı sadece inşallah hamilesindir 😂
Asil_Egem Ceylan55 sizi bilmiyorum ama benim adetime 15 gün kala inanılmaz midem bulanmış başım dönmüştü sonrasında da sürekli idrara çıkıyordum ordan anlamıştım birazcık göğüs hassasiyetim çok sonra başlamıştı🥰
Asil28 Ceylan55 18 Mart yumurtlama günüm 31 Mart hamile olduğumu öğrendim. Aşırı mide bulantısı, sırtımda üşüme, sık idrara çıkma, aşırı uyuma isteği, yürürken bile göğüslerimde ağrı vardı. Sende inşallah hamilesindir 🙏
Adalina09 Ceylan55 Benim belirtilerim çok fazla.beyaz akıntım vardı göğüslerimdeki damarlar belirginleşti ve ağrı vardı bide aşırı derece de yüzümde sivilce ve leke çıktı
Ceylan55 Asil_Egem bende sadece sık idrara çıkma var başka bir şeyim yok inşallah vardır ama hiç beklemiyorum
Ceylan55 Adalina09 benim hiç göğüs hassasiyetim yok sadece sık idrar çıkma göğüs hassasiyeti kaçıncı haftada başlıyor
Adalina09 Ceylan55 Benimki tedavi ile oldu canım çatlatma iğnesi oldum iğnenin etkisiyle başladı ben hiç hamileliğe yormadim çünkü ignede hormon dengesini bozuyor bütün belirtiler oluyor