Zeynep_18 İyi akşamlar hanımlar 35+1 im saat 7 den beri kasıklarımda adet ağrısına benzer bi sancı var bazen hafifliyor sonra bi anda tekrar artıyor şiddeti, yalancı sancı mı bu ilk hamileliğim hiç bi bilgim yok😬
Babyhappy58 Bende adet olacakmışım gibi bi his var ped kullanma içgüdüsü gibi geliyo bana da agrı diyemem tatlı bi sancı ama gün içerisinde takip etmiyorum sürekli oldugu için nst sancı da çıkmadı
Kayasbht Zeynep_18 o önemli takip edin hastanede bile sorarlar 5 dk bir gelir gerçek doğum sancısı . Ayrıca sancıların kaçta başladığı bile önemli . Yalancı sancı sizin ki büyük ihtimal stres yapmayın zaten daha erken vaktinde gelsin inşallah🌹