Kızlar merhaba. 36+2 haftalık hamileyim sol göğüs altıma sanki cam batıyor gibi oluyor. ( Önceden eğin oturamıyorduk bebeğin ayakları vs batıyordu ama bu öyle değil ) bir şey yırtılıyor gibi cam kırığı batıyor gibi bir his. Sizde de oldu mu? 2 gün önce doktora gittiğimde yoktu. Doktordan döndüğüm akşam başladı soramadım.