Bseda Devlet hastanesine gidip doğum için corona testi yaptırmak istiyorum dediğimizde yapıyorlar mı yoksa illa bi belirtimizin mi olması gerekiyor
SenaKoputan Bseda doğum yapacağın gün belliyse 1 gün öncesi gidip yaptırabiliyorsun. Ben de pazartesi gidip test vercem nasipse
Glbnpk Özel de doğum yapacaksınız da oraya mı vereceksiniz bu testi? Benim hastanem de istiyor sanırım ama kendisi yapıyormuş. Ücret vs bilmiyorum şu an.SenaKoputan Bseda
Bulut2424 Bseda yapıyorlar canım bende haftaya sezeryan olacagım doktorum 2 gün önceden yaptr dedi ama sana tavsiyem devlete gidip kendini riske atma test yaptrmaya gidip korona falan kaparsın
Cmlulby Bseda bende özelde doğum yapacağım aynı hastanede yarın corona testi yaptıracağım.doğum Pazartesi günü ,testin fiyatı 180 tl .Refakatçi için test yapılacakmı şimdilik fikrim yok yarın öğreneceğim artık
Seherucr Glbnpk merhabalar🌸 ben özelde doğum yaptım . Testi iki gün öncesinde araştırma hastanesinde vermiştim doktorum kendi demişti testi orda ver sonucu çıkınca getirirsin diye
Cmlulby Ozge5500 ooo benim de Ablam kalıcak,ama mutlaka eşimde bizimle olacak gece kalmaz ama gün içinde bizimle olur.İnşaAllah onun içinde test istemezler zaten Doğum ücreti çok birde bunlar için falan ☹️
Sevi36610 Bseda özelde yapacağım doğumu.bende dün devlet hastanesinde verdim.akşamına sonuç çıktı.bugün öğleden sonra doğuma alınacağım.annem ve eşim kalacak onlar için test istemediler sadece refekatçi değişikliği olmayacak dediler.
Cmlulby Sevi36610 corona testi burundan çubukla mı yapılıyor çok korkuyorum kandan da yapılıyor diyenler var .sizin nasıl yapıldı 😭
Ozge5500 Cmlulby evt cnm istiolar annem bnmle kalck ama eşim surekli gelip gideck o yuzden ikisinede istior
Haticekuce Benim doğuma 2 hafta var yatisim bile yapıldı ama bana test yaptıracağımi söylemedi doktorum anestezi de ailem de geçiren varmı diye sadece sordu
Bseda Cmlulby yaptırdım abartıldığı gibi değildi ağızdan olan normal boğaz muaynesinde tahta çubuk gibi bişeyle bakıyorlar ya aynen öyle ben ondan da cok tiksindiğim için iğrendim sadece ama acıyan bişey değil tabiki. Burunda öyle saniyelik bişey zaten hiç korkma yani.