samsunlu55 Hazal12 hipp gaz ve sindirim konusunda iyi diye biliyorum kullananlar memnun yorumlarda.muhendisinoglu sayfasına bakabilirsin mama incelemesine
Basakgul Hazal12 Kuzenim nde teyzem de kullandı kabızlık sorunu çözüldü bebeklerin ☺️ sebebi ise probiyotik içermesi
haziranin25i Hazal12 3 aydır similac kullanıyoruz ne gaz ne kabızlık ikisini de yapmadı. Her bebeğin bünyesi farklıdır. Bizim kızda yapmadı ama sizde yapabilir. 🤗