Sabah gittim canım muane etti bebek 30 hafta 6 günlük 1700 grammiş altdan muayene etti açilman yok ama yumuşaman var dedi cok mi is yaptin dedi dun baya biseyler yaptım aman sizde dikkat edin sonra idrar tahlili ve nst istedi onada girdim sancı çıkmadı ilaç verdi progestan 1 hafta sonrada gel dedi kontrol için ben hep dikkat etmezdim sürekli can sıkıntısına temizlik yapıyorum aslında yapmamak gerek ama insan duramıuor simdi iyiyim tekrar olmadı akıntım