Mom0891 Tulaytemurxx Mardindeyim ☺️Kusmalarım harici herşey yolunda😅 Doğumda Kasım 29 gibi görünüyor 🌸❤️
Tubiikkoo Tulaytemurxx iskenderunda yaşıyorum 15+4 olduk ve çok şükür ara ara giren batmalar dışında normaliz siz nasılsınız 🤗
Kirazkiraz Mom0891 bnde mardin😊❤ ve bende 15 kasım yazıyor doğum bakalım hayırlısıyla alırız kucağımıza inşAllah hepimiz🌸
Burcu_ksn Emelkocak1453 13+1 de doktor tahmini kız olarak söyledi bu ayın 18de kontrol var bakalım inşallah değişmez 😊
Bynkelebek Hamilelik iyi çok şükür kasımın ikinci haftasına denk geliyo dogmum istanbulda yaşıyorum 🥰🤗🤗🤗
minikask35 Tulaytemurxx bende şırnaktayım 17+3 ve oğlum oluyor. Benim çok şükür bulantım filan olmadı göbeğimde çıkmadı harekette hissetmiyorum hiç hamile gibi değilim 😊
Pelinaycyrnckr minikask35 Bende öyleyim canım 17+3 henüz hissetmiyorum biran önce hissetmek istiyorum benim karnım biraz biraz çıkmaya başladı
vitruvius minikask35 ben de aynıı. 17+4′üm. Göbüş çıkmadı, kilo almadım, bir belirti yok, tekme de yok ☺️ Ööyle bekliyorum
duygu0693 Merve171214 aa eşimde Edirne Keşanlı 🥰 bende 15+1′im oğluşum olacak inşallah sizin cinsiyet belli mi
efelettin Kocaeli Gölcükte oturuyorum. 15 haftalığım. Yeni yeni iyi oluyorum. Kötü geçiyordu. Doktorumuz kız dedi ama 16. haftayı bekliyorum yinede ☺️🌸
Zeyoli efelettin bende kocaeli değirmendere 16+3 haftalıgım sezeryan olcagım için 11 kasım gözüküyo doğum tarihi nasipse
Faatmaaaa Merhaba kızlar bende 17+1 bugün cinsiyet belli değil maalesef daha bulantim çok çok azaldı ama yanma var karın bölgemde ağrı harici sorunum yok oda normal sanırım
Ervaceylin Tulaytemurxx İstanbul da yaşıyorum hamilelikte mide bulantısı tansiyon düşüklüğü ile geçiyor malesef😔
Burcu_ksn Tulaytemurxx aynen valla ilk iki buçuk ay perişandım resmen yediğimi içtiğimi çıkarıyodum şükür bitti