Ulan harbi çok şansızım kardeşim benden once evlendi ben durdum durdum düğünüm koronaya denk geldi çeyizimi hep internetten üzerinden almıştım gecen seneler cok disiplinli sekilde herkes uyuyordu yasağa velhasıl eşim tarafı maddiyatları iyiydi nişan takıl korona cıktı 2 yıl dükkan para kazandırmadı dibe cekti 😄 bittimi bitmedi iyi güzel doğunumuz oldu evlendik balayına 1 haftalığına gittik 2 ci gün geri döndük kayınbederim korona olmuştu neyse 1 ay gecmedi hanile olduğumu öğrendim 😁 şuan 39 haftalık oldum doğurdum doğurcam iyi kaynanam musait annem müsait doğumdan sonra rahatım yanıma gelir gül gibi bakarlar dedim demez olaydım 🤣 evli abim izmirden anneme gelmiş burda çalışmak için diğer abim işmyerini annemin evinin orda tutmuş öğlen yemeğe gidiyor okula giden kız kardeşim var babam deseniz kokona kuşu gibi evden cıkmıyor 😂 normalde asla evde durmayan babam neyse bitmedi kaynanamın yaşlı yatalak kaynanası gelmiş onada 😂😅 oda gelmez gelmez benim doğumuma denk gelmiş 😄 yani kaynanadanda hayır yok ne yapsın.
ulan kimseden beklentim yok kimseye güvenip cocukta getirmemde en ağzından ilk bir hafta yanımda biri olsaydı diyorum en ağzından ben ayağa kalkana kadar 😞