Gamzek2 Merhaba 36. Haftadayım herşey çok güzel gidiyor bu zamana kadar vajinal dogumdu ama bebegımız hala dönmedi. Artıkta dönmez dedi doktor 24 hazıranda sezeryan yapalım dedi. Bu şekilde bebeği dönememiş olan varmı yada dönmesi için yaptıgı bişeyler ?
Gulsen4224 Gamzek2 sancı esnasında dönen bebekler oluyor daha zamanı var hem canım döner inşallah 35 hastalıkken benimde tersti sancı sırası döndü🌸
Ezgielasmom Gamzek2 merhaba daha dun bir posttada donmeyen bebis vardi bugun dönmüş 37+5 gunlukmus umudunuzu kaybetmeyin.Ben 38+5 oldum benimki donmuyi ama donmeyecek diye birsey yok youtubedaki videolar var onlari yapabilirsiniz.
Nilya88 Gamzek2 arkadaşım 37 haftadaydı hala dönmemişti doktor ona da sezeryan günü vermişti sancısı geldi suyu da gelmiş ama bebek dönmediği için sezeryan oldu canım 10 gün kadar önce
Misrax Gamzek2 canım bende seninle aynıhım gün olarak benim dogum tarihi en gec 28 haziran gozkuyor seninde doktorun 24 haziran demiş sezeryan için bu iyi birgün belki döner o güne kadar endişe etme