Bununla bir sürü post var ama ben yine de tekrar sormak istiyorum. Normal doğum için son zamanlar neler yapıyorsunuz. Squat, yürüyüş, hurma, plates topu. Bunlarin disinda neler yapiyorsunuz farkli olarak.38 e giricem nerdeyse kasilmam bile yok neler yapabilirim evde başka ?