Kbrarz Biz 38 haftalik olduk daha gelen giden yok😊asagiya inmis baya bel sirt agrilarim cok asagiya cok baski yapiyor surekli.sizlerde durumlar nasil?
Ceren1321 Kbrarz ben doğurdum walla 1 Haziran da 39 haftalığımızın bittiği gün rabbim bi avaz da kurtarsın inşallah hepinizi ♥️
Nilasyamom Kbrarz ayaklarım toynağa dönmüş, yürüyemiyorum hep uykum var 😅 yuvarlanıyorum çok kilo aldım. Sağlıcakla kavuşalım bebelere 😍🤲
Neslihan93 Bizde 38+6olduk bugun doktor kontrolumuz vardi bekleyecegimizi soyledi zaman gecmiyor😑😑mesaneye baski artti tuvalete kamp kurduk
svksym Hazlannesi20 bana da öyle dedi doktorum 20 haziran. Ne açilma var ne kasilma ne de yalancı sancı.
minikserce00 Hazlannesi20 aynıyız ben dunden beri cok sancılıyım ters dönmüştu en son yarın randevumuz var bakalım
mlkalagz 37+2 yim. 6 gün sonra sezeryan olucam inşallah 😊 zaman geçmiyo malesef. Bide hareketli çok şükür yerine sığmıyo artik😂
gizem_123 39+2 yim henüz bekliyoruz, haftaya tekrar kontrole gel dedi, nst de sancım felan da çıkmıyor, sancı hissetmedim zaten bugüne kadar hiç bekliyoruz bakalım neler olcak 😁😁
Kbrarz gizem_123 hay masallah canim ne guzel sancisiz bu zamana kadar gelmen saglikla gelsin insallah🙏🏻😊
Aleyna_kpln gizem_123 bende ayni durumdayim azcik kasilmalar sancilar var amaa acilma yok yarin bende gidicem bakalim ne olacak
Ogrtmenhnm Kbrarz açılma yumuşama falan var mı Peki ?? Bende 38 haftaligim ne sancı ne açılma ne yumuşama yok
Kbrarz Ogrtmenhnm acilma yumusama yok canim sadece bel sirt agrim cok fazla ve kaburgalarim cok batiyo mesaneye baski artti asagiya inmis cok nstye girdim sanci cikmadi nasipse ikinci normal dogumum olcak bekliyoruz prensesi😊🙏🏻