Sedasenn canim tansiyon aletiden alete tansiyin orani degisiyo sen hangisini kullaniyosun ben haziranin 11 irine gidicem kardolojiue şunu fark ettim bende dijitalde ölcuyorum yuksek cikiyo pompayla ölçp yapti saglik ocahi dusuk cikti bunu kardolojiye söylicem boş yere alfamet ilaci kulanmamin bir anlami yok doktorlarimida yanliş bilgilendirmim