Artık doktorlar sezeryan yapmaya o kadar meraklı ki çok sinirleniyorum ve üzülüyorum.
Zamanında annelerimiz nenelerimiz Allah bilir kaçar kaçar kilolarda Doğum yapıyorlardı normal yolla. Şimdi bahane çok doktorlara yok çatın dar derler yok bebek büyük derler kesin bir bahane buluyorlar.