Zeysezer benimde öyleydi beta ilk 3,11 cikti sonra 28 ve bu zamanlarda inanılmazdı dönemiyodum gerci hala oyle ama suan 8 haftalik dusuk tehlikem vardi ve yoğun kanamalı hala var yani yatıp dinlen ve suan da cok normal bence hele ki ilk gebelikse cunku vücudun ona alışmaya çalışıyordur normaldir ama yine de icim rahat etsin dersen doktora xaten gidiceksin ya sor bana doktorum normal demisti kanamam oldugu halde kimi doktor da dusuk yapacaksın yapcak bir sey yok demişti ama 8 haftalik olduk bile coksukur 😊😊😊😊