En son 4 5 çıktı, çıktığı gibi kesti. Daha önce 20lerdeydi.ama ilacı bırakınca da arttı sanki. Kullanmasak olmaz mı ya, penisilin sınıfından antibiyotik çünkü. İçim rahat olmuyor doğrusu. Gerçi kesti şimdi de rahat değilim. Su içerek vs de çözemiyorum. Bu arada tüm ailem sağlıkçı, herkes çözümsüz kalıyor. Kullansan bi dert kullanmasan bi dert