39+5 deyiz gelmeye pek niyeti olmayan bir ogluşum var hamişler💙sizlerde durumlar ne😊
Gldnaka bizim şafak 127:)
Gldnaka Sooon 38 🌈
Gldnaka Son 48 🌞
Gldnaka Son 30 görünüyor ama okadar beklemese de şöyle son 10 gün kala gelse çok iyi olur🤲
Son 49 normal doğum düşündüğüm için daha tam belli değil de o ne zaman gelmek isterse ☺️
Şafak 92 ☺️
Son 60 falan sezaryen için artık dayanılmaz oldu gerçekten 😑
Şafak 57 ama normal doğum olacağı için rabbim bilir ne zaman gonderirse bize melegimizi
Gldnaka son 3 😊💕🧚