Kızlar herkese merhaba ben Aralık 2020 de aşılama yaptırmıştım kimyasal ile sonuçlandı biraz bekleyelim dedik belki okur diye ama hala olmadı hiçbir problemimiz de yok eşimin morfoloji yüzde 2 çıkmıştı doktor 3 ay proxeed plus diye bir vitamin verdi kullan dedi onuda içti bitti. Biz Allah izin verirse bu ay tekrar aşılama yaptırcaz arayı biraz açtık ama 2. Aşılaması tutan var mı? 1. Aşılama ile 2. Aşılama arasını bu kadar açmak kötü mü olmuş?