Mom673 bende 25 haftalıkken eşimin testi pozitif çıktı. 5 gün sonra bende de belirtiler çıkınca tekrar test yapıldı pozitif çıktı. 5. Güne kadar baş ağrısı, bel ağrısı ve bacak ağrısı yaşadım daha sonraki günlerde hafifledi ilaç kullanmadım sadece vitaminlerimi ve kan sulandırıcı aspirin kullandım ağrılarım içinde parol tavsiye atmişti doktorum ve doktorumu aradım sizde doktorunuzu mutlaka arayıp bilgi alın. Ayrıca bol su, portakal ve limon sıkıp içtim. Yoğurt, süt, ceviz bunları tükettim. Kontrole de gittim karantina bitince çok şükür bebeğim de bende iyiyiz. Bizim geçeli iki hafta oldu. Sizede çok geçmiş olsun🙏