Hafizerabia benim arkadaşım 8 haftalık iken bebeğini düşürmüştü kanaması olmuştu 10 gün. Kanaması bittikten 10 gün sonra kontrole gittiğinde yeni hamilelik oluştuğunu öğrendi. Şu an 7 aylık sağlıklı gebeliği var . Rabbim size de en kısa zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏 bende 8 haftalıkken kürtaj oldum 😞