Nehir8 bende 3 haftadir felan tansiyonum hep düşük doktorumada da söyledim yüksek olmadığı sürece sıkıntı degil demisti ama ben daha 15+5 haftalik hamileyim. Benimki daha cok dusuyordu 6-4 7-5. 9-6 civarlarında cikiyor hep. Tuzlu ayran içiyorum ben ama sizin haftaniz büyükmüş sizin icin dogru olur mu bilemedim