Arkadaşlar günlerdir yazıyorum buraya çok bir cevap alamadım. Her muayeneye gittiğimde kötü şeyler duyuyorum yoruldum artık demek istemiyorum evladım için herseyi göze alırım daha yolun çok başındayım ama daha doğum yapmadan evlat acısı çekilir mi inanin çekiyorum daha annelik nasıl bir duygu tatmadan bu kadar uzuluyoesam dogurunca nasıl olacağım Allah bilir. Arkadaşlar ilk başta benim hiçbir sıkıntım yoktu 23. Haftaya kadar bir gün muayeneye gittim doktor bebeğin beyninde genişleme olduğunu söyledi o zaman 11 mm idi hemen beni ayrıntılı ultrason a yönlendirdi orda 16 mm çıktı çok üzüldüm bebeğimin beyni su toplamış ama tek sorun buydu başka hiçbisey yoktu. Beni perinatoloji uzmanı na yönlendirdiler cok uğraştım 1 ay uğraştım randevu alabilmek için sonunda buldum gittim muayene oldum bebeğin beyninde ciddi hasar olusmus, karaciğeri genislemis, kalbi genislemis ve alnı gerideymis 3 haftada gelişim geriliği olduğunu söyledi doktor emar çekindim 1 hafta sonra yani bugün tekrar muayeneye gittim ve malesef yine kötü haberler aldım bu sefer bunlarin üzerine bir de bebeğin beyninde kanama gördü doktor kafasının küçük olduğunu gördü mikrosefali teşhisi koydu bebek doğarsa ya yaşar ya yaşamaz dedi büyük engelleri var dedi ben yıkıldım bebeği aldırmak ister misin dedi hayır dedim kabul etmedim aldirmazsan büyük sorunlarla karşılaşacaksınız dedi ve ben kararimda kesin olduğum için istemiyorum aldırmak dedim ve odadan çıktım. Eve gelinceye kadar çok düşündüm Allah im nasıl olacak doğduğu zaman ben onu ne şekilde göreceğim nasıl olacak neler bekliyor beni yaşayacak mı acaba yaşamayacak mi acaba sağlıklı mi doğacak diye ama cevap yoktu tabi. Rabbime sığındım başka elimden hiçbisey gelmiyor çünkü. Aranızda bu şekilde şeyler duyup sağlıkla doğan ya da doğum kadar düzelenler var mı acaba?