Karanfil yağı ben küçük bir peçete kağıtına damlatıyorum ağrıyan dişime bastırıyorum biraz da olsa hafifliyor bende diş ağrısı çekiyorum bayadır antibiyotik yazmışlardı 1 hafta ateşlendim yattım sürekli daha sonra geçti ama şu son zamanlarda tekrar oldu ve diş etimde iltihaplanma oluştu basamadım dişime yemek dahi yiyemedim karanfil yağı az da olsa hafifletiyor :(