Sabirellaaaa Arkadaşlar 2li test zamanımız yaklaştı ama ben çok kararsızım yaptırıp yaptırmamak arasında yaptıranlar ve yaptırmayanlardan fikir istiyorum gerekli birşey mi sizce ? Yanlış sonuç alan çok oluyormuş
momsboys Sabirellaaaa yaptırdım down sendrom riski var yüksek dendi mahvoldum gercekten genetik test yaptırdım 3500 lirada para verdim gayet saglıklıymıs oglum. ikili tarama sonuc vermiyor risk gösteriyor ama insanın canını sıkıyor bilmiyorum ilkinde yaptırmamıştım
Sabirellaaaa momsboys mesela böyle bi durum yaşasam yıkılırım stresten daha kötü olurum bence 5 senedir beklediğim bi bebek çünkü. Çok kişide yanlış sonuç olduğunu ve down gibi bir durum olsa dahi aldırmayı düşünmediğim için yaptırmasam mı diyorum