Hamileliğin tamamı boyunca eğer bebişte ve sizde bir sorun yoksa yolculuk yapılmasında hiçbir sakınca yok kendim için çok araştırmıştım ve doktora sormuştum sadece nolur nolmaz erken doğum olur olmaz diye 34 e kadar çık demişti ama ara sıra inip biraz yürümek molayı bol tutmak lazımmış onun dışında bi kuralı yok