Zeynepplt63 Defne2020 benim suan bebeğim yok karnımda ben yine alıyorum ablam için bebeği var ya ne yalan söyleyim alıyorum kendim için de çamaşır lari okdr guzel koku yumuşak oluyor ki çok güzel bir ürün tavsiye ederim