fatmaziya Arkadaşlar doğum izni bittikten sonra rapor alaninca tekrardan ücreti yatıyor mu bilginiz varmi özel sektör için soruyorum?özel sektörde çalışan en fazla 40 gün rapor alabiliyor acaba doğum izni içine dahil mi değil mi?