Esranur1 canım sezeryanliydim oldum bende çıktıktan 10 dk sonra emzirdim hemen tuttu çok şükür 15 dk da 1 emizirdim gecesine gelmeye başladı kakasınıda yaptı iki göğsümü rahat tuttu sağlam önemli deil bebeğin sk sk emzirmek önemli 3 günde taşıyordu artık göğsümde süt saklama poşetine koyuyordum artık hatta 1 süt oğlum daha vardı iki bebek emzirdim annesini tutmadı bütün uğraşlar rağmen hem emirdir hem sağım gönderdim arkadaşıma sk sk besledim bol su herşeyi yedim hemen hemen Rabbim herkese böyle kolay nasip etsin dualarım sizinle