Merhaba bayanlar bugün 24 haftalik olduk ama ben kesinlikle nefes alamiyorum nabzim 110 bugün hastanedeydim doktorum tahlil yaptı yarın cikacak sonuçlar acaba benim gibi olup bi çare bulan varmı bilgisi olan lütfen yardımcı olsun kotu durumdayım
uyuyamiyirum bile