Nurciv vallahi çok üzüldüm cnm benimde 1 düşügüm var 1 ay önce düşük yptm tekrar hamileyim Dr şaşırdı çok normal il hamilelikler sağlıksız olabilir dedi hemde Dr erkek şuan değerin çok iyi artmış cnm dedi 3+3 Ken adetime 1 hafta vardı 22.61 di 3+6 haftalık şuan kan verdim bugün 188.88 çıktı Dr çok iyi artis olduğunu söyledi ve yarın TM 1 aylık oluyom cnm cumartesi yine kan vercem insllh sağlıklı artmaya devam eder allhim sanada nasip etsin cnm k.b birz uzun oldu🙏🥰❤️