lavender 37 haftalık oldum bugün ama ellerim buz kesiyor doğumu düşününce. Kavuşma isteğim çok ama korkum önüne geçiyor bazen. Sizlerin nasıl ?
Beyzan lavender neden korktuğunuza odaklanın ağrı mi kaygı mi sağlık mi estetik mi yani asıl korkunuz ne işe üstüne gidin araştırma yapın çünkü doğumu tetikleyen ve sürdüren hormonlar çok utangaç hormonlar kaygı nedeniyle pek çok annenin doğumu ilerlemiyor
svksym lavender en güzel8 dusunmemek ben aşırı kuran bir insanım ama dusunmemeye çalisiyorum kendimi başka seylerle oyaliyorum.
momsboys lavender bende 36+5 im ilk dogumum o kadar zorduki ona ragmen gram doğum korkum yok çünkü unutuluyor anlık bişey . sonunda bebişi görünce hersey bitiyor korkulacak bişey olsa inan ben korkarım. Dogum seklin belli mi
Beyzan lavender epidural direk çözüm değil sonuçta 4 cm açıklık olunca epidural yapılıyor o nedenle sizjn yine dogumun ilk evresini yönetecek kadar bilgiye ve psikoloji güce sahip olmanız lazım bol bol araştırın olan yapın uygulama yapın açılma hızlı ilerlesin diye inşallah su gibi bir doğum olur 🌸
Hellobaby2 Bende 37.haftamdayım canım korkudan çok sabırsızlık ve heyecan var gelsin istiyorum artık kavuşmak, içime kokusunu çekmek istiyorum 🥰 olumsuzlukları pek düşünmüyorum yani
kadriyeahmet Bende 37. Haftadayim korkumu bir türlü yenemiyorum acı çekmek urkutuyor özellikle kesi ve dikis 😔
Boncukgiller003 Bol bol sguat hareketi yapın ve bol bol merdiven inip çıkın. Allah’ın izniyle kesi olmadan doğurursun. Bende 37+3 haftalığım korku fln yok tam aksine bir an önce başlasa keşke doğumun diyorum 😊💙
Misskokuluminikk lavender ben bugün çatı muayenesi oldum doktor o kadar nazikti ki gram acı hissetmedim kendimi kasmama, korkmama rağmen
Misskokuluminikk lavender ben de 37 haftalığım ve aynı durumdayım. Ne yapmamız gerekiyor nasıl rahatlatabiliriz kendimizi
lavender Misskokuluminikk canım çok tatlı değildir aslında ama bilmiyorum artık niye bu kadar geriliyorum